Klassebilde, Elle og Stella

I dag har vi tatt klassebilde på skolen. Så da måtte jeg pynte meg litt ekstra. Høye hæler og krøller all the way! Etter klassebildet hadde vi vanlig skoledag. Tror jeg har klart å sovne 5-6 ganger på skolen i dag. Begynte til og med å drømme. Så hardt sovnet jeg! Må virkelig lære meg å gå i seng tidligere på kvelden. Må jo ha skjønnhetssøvnen! 

Det første jeg gjorde når jeg kom hjem fra skolen var bare å sovne med en gang. Lå og sov i 2 timer før mamma kom og vekket meg. Var så trøtt da hun vekket meg at det så ut som jeg var dritings. Sjanglet opp trappen og var helt sløv i trynet. Pent! I kveld har jeg gjort ferdig historie innleveringen, pugget til naturfagsprøven og ryddet rommet. Har også smyglest og Stella og Elle. Skal lese resten av Stella etterpå. Gleder meg! Elsker å lese om mote, tips og skjønnhet. 

21 kommentarer

Siste innlegg