10 kjappe

1. Hva er det første du gjør om morgenen?
Sjekker alt på mobilen; mailen, instagram, blogg, twitter, facebook. Kjekt å bruke for å våkne!

2. Hva spiser du helst til frokost?
Det er veldig opp og ned. Men helst vil jeg spise pizza til frokost hver dag. Men det går jo ikke. Pleier å ende opp med det mest oppfinnsomme; brødskive med brunost.  

3. Hvilke ting går du aldri noe sted uten?
Iphonen min, nøkler, lommebok, leppestift (må jo se bra ut!).  

4. Hvor ser du deg selv om ti år?
Om 10 år har jeg barn, hund og mann. Neida. Det ville vært kjedelig! Har ikke lyst på barn når jeg er 29. Men det jeg håper på er at jeg jobber som journalist eller redaktør for et stort moteblad. Enten bor jeg i Oslo eller New York. 

5. Drømmejobb?
Av det som kan skje er min største drøm er å kunne leve av blogging. Vil også bli motejournalist. Hvis jeg skulle velge blandt alle jobber i hele verden måtte det nok bli en jobb som gikk ut på å feste med kjendiser og skrive om det. Hadde opplevd mye bra da!

6. Om du kunne møtt hvilken som helst person i hele verden, hvem? Og hva ville dere gjort?
Lady Gaga. Elsker henne høyt! Hadde vært gøy å se hvordan hun er i virkeligheten. 

7. Om du kunne vært hvor som helst i hele verden akkurat nå, hvor?
Maldivene kanskje? Ser sykt fint ut der. Paradis! Eller så har jeg veldig lyst til å dra til Italia og New York. 

8. Hva er det siste du handlet?
Av det jeg kan huske er det siste jeg shoppet det fra turen på Buskerud Storsenter. Da jeg kjøpte blandt annet det på bildet under.

 

9. Fortell noe om deg selv som ikke så mange vet. 
Jeg er veldig åpen når det kommer til alder. Om gutten jeg dater er 15 eller 32 spiller ingen rolle for meg. Oppførselen er det som betyr noe. 

10. Hva mener du utgjør en god blogg?
Design og gode bilder er viktig for meg.  Det er også viktig at bloggeren skriver så ting blir morsomme og viktige. 

 

8 kommentarer

Siste innlegg