Sleeping beauty

I dag har jeg hatt verdens mest kjedelige-blogg dag. Begynte dagen med å dra på skolen. Hadde en del teori der og fikk bøker. Fikk også vite at vi skal på tur til Haglebu 10-11 september. Gleder meg veldig til den turen! Kom hjem rundt halv fem og spiste egentlig bare middag før jeg gikk for å legge meg. Har sovet i 3-4 timer nå. Så har endelig tatt igjen litt savnet søvn. Er helt ødelagt etter jeg jobbet på lørdag. Var nok altfor hardt for kroppen min. Heldigvis skal jeg ikke jobbe igjen på en stund. Så da rekker jeg å hente meg inn igjen.

Har også funnet ut en merkelig ting. Jeg får helt sykt vondt i halsen etter jeg har spist melkesjokolade non stop. Det gjør vondt i flere dager etterpå. Noen som vet hvorfor dette skjer? Er ikke allergisk mot noe (som jeg vet om).

18 kommentarer

Siste innlegg