2. Skoledag og shoppingtur!

I dag delte vi inn i klasser på skolen. Fikk det valgfaget jeg ønsket, MIK altså om medier. Husker fortsatt ikke hva det står for, haha! Ble litt kjent med noen av de jeg kom i klasse med. Virker som veldig hyggelige mennesker. Fikk også timeplanen i dag. Begynner sent to dager i uken. Halleluja! Det blir deilig! Etter at vi var ferdige på skolen dro jeg og Eveline på gulskogen senteret en tur. Kjøpte meg litt forskjellige ting. Viser det senere i dag! 

Er en del av dere som har reagert veldig på innlegget mitt “Hvorfor være singel”. Og som syntes at en del av argumentene var litt teite. Hele innlegget er satt veldig på spissen. Jeg mener ikke at alle forhold er slike som jeg skrev i det innlegget. Men det jeg mente var at man ikke skal finne seg i alle de negative tingene jeg nevnte i innlegget. Selvfølgelig er det superkos å ha en kjæreste. Ikke noe tvil om det. Men når man ikke har en kjæreste kan det være kjekt å minne seg selv på de tingene jeg skrev i innlegget. 
 

13 kommentarer

Siste innlegg