5 skjønnhetstips

1. Unngå flassing etter soling
Når man har kommet hjem fra solen begynner man ofte å flasse vekk fargen. Da er olivenolje perfekt å bruke. Hell ett par dråper i hendene og gni det rundt på hele kroppen, spesielt på de stedene du har blitt solbrent. Du kan også ta litt solarium for å opprettholde fargen.

2.  Unngå hvitt mel
Det mange ikke vet med hvitt med er at det omdannes til sukker i blodet. Derfor legger man på seg og får kviser av hvitt mel. Noe man bør unngå.  

3. Bruk mineralpudder
Jeg hadde alltid kviser før, helt til jeg begynte med mineralsminke fra bareMinerals. Da får huden pustet og du tilfører ikke masse dritt på huden din hver dag.

4. Finn din hudtype
Jeg gikk rundt i flere år og trodde at jeg hadde fet hud. Men jeg fikk fet hud av å bruke sterke kvisemidler. Så jeg gikk til noen som kunne finne ut hvilken hudtype jeg hadde. Og nå får jeg behandlet huden riktig. Man kan finne ut hudtypen sin på parfymerier som kicks.

5.  Skyll håret med kaldt vann på slutten av en dusj.
Da lukkes skjelllagene i håret, det pleier håret og får det til å vokse fortere. Håret blir også blankere og mykere.

 

33 kommentarer

Siste innlegg