Dagens outfit

Tenk at det er siste dag av sommerferien i dag!? Uæh. Begynner på skolen i morgen. På påbygg på Åssiden (mye på’er, haha). Har veldig blandede følelser om å gå tilbake til skolen. Mest fordi jeg har hatt ett friår, og da har jeg falt ganske godt ut av studie teknikkene. Men også fordi jeg lurer på hvem jeg kommer i klasse med og hvilke lærere jeg får. Kjenner ikke så mange 94 modeller så blir rart å gå på skolen uten å kjenne så mange. Heldigvis skal kusinen min Eveline begynne på akkurat samme linje som meg, så det er jo ett pluss.

Jeg håper virkelig at dette året ikke blir like hardt som det året som har vært nå. Har lyst til å skrive litt om det siste året, for det er mye som ikke har kommet ut på bloggen. Men ting ser lysere ut nå i alle fall. Så det er veldig bra! Håper jeg klarer å stå opp tidlig i morgen. Haha, kleint å komme for sent første skoledag. Skal dere begynne på skole i morgen?


Sko – Converse // Genser – Gina Tricot // Shorts – Bik Bok // Armbånd – H&M 

41 kommentarer

Siste innlegg