Hår produkter jeg bruker

Mange av dere har spurt meg om hva slags produkter jeg bruker til håret mitt. Siden jeg har extensions trenger håret ekstra pleie. Men selv om man ikke har extensions kan det være smart å gi håret litt ekstra pleie. De fleste produktene jeg bruker er ikke dyre. Så de aller fleste har mer enn råd til å kjøpe de. 

 

Shampo og balsam fra Sunsilk. Vasker håret mitt ca annenhver dag. Viktig å alltid la balsamen være i håret i minst 2 minutter. 

Varmebeskyttende fra Syoss. Kan kjøpes på H&M. Bruker den alltid når jeg føner, retter og krøller håret. Viktig å beskytte håret! Morrocanoil kan kjøpes på frisørsalonger. Bruker ett pump i håret hver gang det er nydusjet og fortsatt vått. Den gjør håret silkemykt og gir pleie. 

Hårspray fra Proffs. Kan kjøpes på H&M. Bruker ikke mye hårspray, men når jeg gjør det bruker jeg litt av denne. Gir god hold når man har krøllet håret. Define dry shampoo kan kjøpes på butikker som H&M og kiwi. Perfekt å bruke den når man ikke har tid til å vaske håret. Den gjør ikke at man blir grå i håret heller, som man gjør av mange andre tørr shampoer. 

21 kommentarer

Siste innlegg