Min bestevenninde

Den personen jeg står nærest i hele verden er nok Isabella. Hun har vært min bestevenninde siden jeg gikk på 1. vgs. Jeg har kjent både henne og tvillingen hennes Lisa siden 8. klasse. Og har vært gode venner av og på siden det. Jeg og Isabella har ett veldig spesielt vennskap. Mange tuller og sier at vi er som kjærester, uten det seksuelle selvfølgelig da. Siden vi er så sykt avhengig av hverandre og må snakke om alt. Hvis vi ikke får vært sammen på noen dager blir det helt krise. Heldigvis jobber vi sammen, så da får vi sett hverandre enda mer. Isabella er kokkelærling, så man kan bare tenke seg de vaktene hun har. 

Er så utrolig deilig å ha en bestevenn man kan snakke med om alt. Absolutt alt. Det er aldri en eneste detalj som blir holdt hemmelig når vi begynner å skravle. Hvis noen forteller meg en hemmelighet er det som regel sånn at jeg må si til de at jeg må fortelle Isabella om det, haha. Aner ikke hvor mange kafèlunsjer, kinoturer, shoppingturer, jentekvelder, osv vi har hatt. Men de har alle vært like koselige. Love you! ♥

26 kommentarer

Siste innlegg