10 fakta om meg

– Jeg er venstrehendt.

– Jeg har en stor pigmentflekk på halsen. Den syns som regel best når jeg er ordentlig brun.

– Jeg er minimalist. Liker ikke å ha farger på rommet mitt. Svart-hvitt-grått er “fargene” det går i. Desto mindre hjemmekoselig der er, jo bedre. 

– Jeg liker best å ta bilder til bloggen selv. Når jeg tar antrekksbilder tar jeg de alltid selv med selvutløseren. Er veldig pirkete på det jeg gjør, og da liker jeg ikke å plage andre med min perfeksjonisme.

– Favorittfargene mine er svart, hvit og rosa.

– Jeg elsker Jeffree Star. Han er en amerikansk transe som synger. Elsker stilen og musikken hans. 

– Jeg hater klissete romantiske filmer. 

– Toppen av kleinhet er hvis en gutt kommer i dress og med roser på første date. Da blir det ikke noe andre date for å si det sånn.

– Jeg er elendig på å twitre. Jeg kan komme på mange geniale statuser, men gidder ikke gå inn på twitter for å skrive de. Det eneste jeg bruker twitter til er å legge ut link når jeg har skrevet nytt inlegg. 

– Jeg føler meg ikke som meg selv uten extensions. Sånn går det når man har brukt det siden 10.klasse..

21 kommentarer

Siste innlegg