Workaholic

Siste dag med jobb før ferie. Gleder meg utrolig til å ha et par uker med ferie nå. Det skal bli deilig! Har hatt noen fridager i det siste, så er ikke helt utslitt. Men skal bli deilig å kunne samle opp litt mer krefter igjen. Tok min andre B12 sprøyte i går. Så kjenner at energien er på god vei tilbake. Den første sprøyten gjorde så sykt vondt. Gikk å haltet i flere dager etterpå. Men i går tok tanten min (som er lege) sprøyten på meg, og jeg fikk ikke vondt i det hele tatt. Så ble utrolig glad for at tante var mye flinkere! Må tross alt ta tre sprøyter til i de neste ukene. Pluss en hver tredje måned. 

Fikk høre av en leser at det var visst veldig alvorlig med B12 mangel. Så hun rådet alle som hadde samme symptomer som meg (slapp, trøtt, mangel av energi, osv) til å dra til legen og teste seg. Hun hadde begynt å miste håret sitt og fikk skjelvinger i hendene. Skumle saker!

24 kommentarer

Siste innlegg