Slumber party!

Hei folkens! Beklager at det har vært veldig stille på bloggen de siste dagene. Men har ikke helt hatt tid eller energi ekstra til bloggen. Var på trening på Renessanse i dag med Isabella, da kjente jeg at jeg trenger sterkt en liten pause fra trening. Heldigvis har jeg fri fra jobb frem til mandag. Så da skal jeg slappe av helt frem til det. Så får jeg se om jeg blir noe bedre. Håper det! 

I kveld skal jeg til Isabella. Vi skal ha en liten jentekveld. Vi skal leie film og spise litt godteri. Får prøve å ikke gjøre samme feil som sist, å leie en film hvor de kun snakket spansk. Haha, var helt umulig å få med seg noe som helst. Er så uvandt å lese teksten. Skal også sove over hos Isabella. Er ca en million år siden vi sov over hos hverandre sist. Håper dere koser dere i kveld ♥

32 kommentarer

Siste innlegg