Hønefossfylla

I går var jeg i Hønefoss med fetteren min og noen kompiser. Vi vorcet hjemme hos Silje før vi ble hentet og kjørt til Hønefoss. Når vi kom til Hønesfoss dro vi først på Alfred. Men der var det sykt dårlig. Var null liv der. Og vi fikk ikke legge fra oss jakkene engang. Så der gadd vi ikke å være lenge. Så vi stakk heller til et sted som het Taffes. Men vi gikk dit var vi innom en frisørsalong som frisørene vorcet på. Så fetteren min og en kompis fikk fikset håret litt. Haha! 

På Taffes ble det veldig liv etterhvert. Var ganske harry egentlig, men gøy fordet. Kjente jeg ikke følte meg helt hjemme. Men det var gøy fordet! 


Magnus (fetteren min) var litt mer blid enn Daniel da!


Frisørbesøk på fylla. Stabilt!


Hehe, søskenbarn!

 

Love Stina <3

15 kommentarer

Siste innlegg