Sminken jeg bruker

Etter at jeg la ut videoen med hverdagssminken min var det mange av dere som lurte på om jeg kunne lage ett innlegg med alle produktene. Hva de heter, hva de brukes til, osv. Alle produktene er fra bareMinerals. Gå inn HER for å se hvilke salonger i nærheten av der du bor, som selger bareMinerals. Etter at jeg begynte med sminke fra bareMinerals har jeg fått mye færre kviser. Huden min har blitt så mye bedre. Sminken er også veldig naturlig og deilig å bruke, man unngår også å få de brunkremsskillene man lett får med annen flytende sminke. bareMinerals tester ikke produktene sine på dyr, så det er strålende!

Alle produktene blir listet i den rekkefølgen jeg legger de på. Klikk HER for å se videoen.

Prime Time. 
Denne primeren gir deg et silkebløt hud. Den gjør at foundation klarer å legge seg bra, og man slipper å få “flekker” i foundationen sin. Jeg bruker alltid en primer før jeg legger noe sminke. Ett absolutt must!

Blemish remedy
Blemish remedy legger jeg på alle kviser. Den behandler kvisene mens du har på deg sminke. Den forhindrer også rødhet. Med en gang jeg startet med denne ble kvisene borte. Den fungerer helt utrolig bra!

Well rested 
Denne bruker jeg som en concealer på rødheter, under øynene og på kviser.  

 

Foundation; Golden medium
Denne bruker jeg i hele ansiktet. Den har solfaktor 15. God dekkevne. Den legger seg jevnt, og holder seg utover hele dagen. Man slipper å måtte “fylle på” utover dagen. Men hvis man svetter veldig mye kan det hende at man må fylle på. Men jeg har ikke erfart at jeg har måttet det. 

Foundation; Golden tan
Denne legger jeg i “3 tall” i ansiktet. Se på videoen hvis du lurer på hva jeg mener med 3 tall. Denne har samme egenskaper som golden medium. 

 


Pure radiance
Jeg legger denne i ett 3 tall.  Den gir en utrolig glød. Den har litt shimmer effekt.

Blush; Hint
Denne blushen har en naturlig farge. Legger den på kinnbena.

 

High shine eyecolor; bronze
Se video for hvordan jeg legger den.

Tigers eye, øyeskygge 
Se video for hvordan jeg legger den.

Flawless definition; curl and lengthen
Utrolig bra mascara. Den separerer og gir god lengde. Jeg får ikke klupmer på vippene av den.

 

Blemish remedy
Brukes til å påføre blemish remedy produktet.

Max coverage concealer
Denne bruker jeg til å påføre concealer

Flawless face
Denne bruker jeg som konturkost til; pure radiance, golden tan og hint.

Full flawless face
Denne bruker jeg kun til produkter jeg har i hele ansiktet; golden medium.

 

 

♥ Bruker du sminke fra bareMinerals?

 

Love Stina <3

38 kommentarer

Siste innlegg