Helt ødelagt..

I går dro jeg og Lisa ut på Onkel Thor. Vi kom dit ca 23:30. Det var ganske lite liv den første timen. Folk er så trege med å komme seg på byen altså! Men rundt 1 tiden ble det en del folk der. Fikk ikke danset i det hele tatt. Men møtte igjen mye kjentfolk. Så det var utrolig koselig! Møtte igjen barndomsbestevenninden min Pia, som jeg ikke har snakket ordentlig med på år og dag. Så det var veldig gøy å sitte å mimre med henne om ting fra barndommen. Møtte også igjen mye folk fra hokksund/vestfossen. Som jeg heller ikke har snakket med på lenge, siden jeg er så lite i det området. 

Kjenner at jeg fikk i meg litt for mye alkohol i går. Er helt ødelagt i dag. Er sliten, kvalm og slapp. Men det var så verdt det! Trodde at jeg hadde sluppet unna fyllesyken. For når jeg stod opp på morgen i dag, var jeg i helt fin form. Men var nok fortsatt litt full. Det gikk fort over, for å si det mildt. Er så sliten i dag at jeg ikke har orket å sminke meg engang. Hehe!

♥ Var du ute i går?

 

Love Stina <3

26 kommentarer

Siste innlegg