Pakke i posten!

I dag fikk jeg hår fra Locks and bonds. Det er så tykt og fint! Fikk hår i to forskjellige nyanser. 150 stk av disse og 100 stk av disse. Gleder meg helt utrolig mye til å sette det på. Så i morgen skal søsteren min sette det på for meg. Har ikke følt meg som meg selv uten langt hår. Føler meg så stygg på håret når det er kort. Uansett hva andre sier.. Tror alle som har brukt extensions kjenner seg igjen i den. Det blir deilig å bruke micro rings igjen. Har brukt det for ett år siden. Og det er utrolig deilig å slippe å ta av og på håret hele tiden. Som jeg må når jeg bruker clip-on. 

Mange av dere har forresten spurt hva jeg skal gjøre med det svarte håret. Skal egentlig ikke gjøre noe med det. Vil ikke selge/gi det bort siden det er klipt og godt brukt. Så hvis jeg noensinne farger håret svart igjen (lite sansynlig) så har jeg extensions. 

Produktet er sponset

♥ Bruker du extensions?


Love Stina <3

39 kommentarer

Siste innlegg