Silikonpupper?

Etter at jeg la ut bilde i bikini har jeg fått helt sykt mange spørsmål om jeg har tatt silikon. Og svaret på det er nei. Jeg har absolutt ikke gjort det. Jeg er såpass ærlig med leserne mine at jeg hadde sagt det hvis jeg hadde tatt silikon. Syns ikke det er noe å skamme seg over hvis man har tatt silikon. Men jeg altså ikke det. Syns egentlig ikke jeg har store pupper i det hele tatt. Så skjønner egentlig ikke hvorfor så mange tror at jeg har tatt silikon. Grunnen til at de har blitt større den siste tiden er fordi jeg har begynt på p-piller. Grunnen til at jeg begynte på p-piller var fordi jeg får mindre kviser når jeg bruker det. Brukte det mot mensen smerter fra jeg var 16-18 ca og hadde veldig lite kviser da. Så det er grunnen til at jeg begynte på p-piller igjen. Og jeg har mye mindre kviser nå, så det har absolutt hjulpet. Vet at jeg har mange unge lesere på bloggen, så oppfordrer forresten ingen til å begynne på p-piller for å få større pupper. 

Har også fått spørsmål om jeg har noen triks med bh’en for å få puppene til å se større ut. Og nei, det har jeg faktisk ikke. Det eneste tipset jeg kan gi dere er å bruke en bh som passer. Jeg gikk inn på butikken Change og fikk veldig god hjelp med å finne riktig bh størrelse. For som regel bruker de fleste jenter helt feil bh størrelse. Noe som kan gi mye ryggproblemer, og det er heller ikke pent når man får “dobbel pupp”. Hehe. 

 

Love Stina <3

38 kommentarer

Siste innlegg