Casting og shopping

I dag har jeg vært på to castinger. Begge var til forskjellige moteshow. Kan ikke si hvilke. Men håper jeg blir valgt ut! Møtte flere av jentene fra Starlet på den første castingen. Så vi dro sammen til den andre. Møtte noen nye fra byrået som jeg ikke hadde hilst på før. Så det var koselig! Etter at jeg hadde vært på castinger stakk jeg på Oslo City. Fikk lønning i går, så da måtte jeg shoppe litt i dag. Fant endelig en bikini som passet. Fant også ett par nydelige sommerkjoler, accesories og ett par nye sko. Det ble Converse. Men fargen avslører jeg ikke enda. Er litt sent nå, og jeg ser supersliten ut. Så viser dere innkjøpene i morgen. 

Bik Bok kan det med store gensere. Den her var faktisk i X Small. Sykt hvor store de er!

Love Stina <3

26 kommentarer

Siste innlegg