Flokete extensions?

Det er lenge siden jeg har kommet med noen anbefalinger av hårprodukter. Og nå har jeg ett produkt jeg absolutt må anbefale til dere. Dette produktet gir deg glansfullt og bløtt hår. Produktet heter Argain Oil og er fra Proffs. Kan kjøpes hos H&M for 49,- kr. Denne oljen passer perfekt til de som bruker extensions. Da extensionet har lett for å floke seg, gjør oljen slik at det ikke floker seg like lett. Jeg pleier å ta noen dråper og gni det mellom hendene. Så gnir jeg det inn blant det nederste håret. Restene jeg har på hendene bruker jeg lengre opp på håret. 

 Når man har fått oljen i håret får man bløtt og skinnende hår. Som også lukter herlig! Siden man ikke skal bruke mye av gangen, varer denne oljen utrolig lenge. Den er også liten og hendig i størrelsen så man kan ta den med i vesken. Jeg anbefaler å bruke denne før man børster håret sitt. Da løser tuggene seg opp lettere. Og man drar ikke ut like mange hårstrå. 

♥ Har du prøvd Argan Oil før?
 

Love Stina <3

13 kommentarer

Siste innlegg