Hjemmekontor

I dag har jeg vært utrolig flink. Jeg har støvsugd og ryddet rommet. Det trengtes for å si mildt! Enda det bare er 3 dager siden jeg ryddet det.. Rotehue sa du? Ja! Stakker pus, ble livredd og gjemte seg på gangen når jeg støvsugde. Når jeg var ferdig og hadde tatt vekk støvsugeren kom det en småredd kattepus tuslende inn på rommet igjen. Og la seg rett på sin faste plass, i sofaen. Jeg har også fylt på vann i vannflaskene mine. Tror jeg snart har 30 flasker på rommet. Er helt avhengig av å ha vannflaske på rommet mitt. Rar vane, I know. Har også fått vasket klær i dag. Har vært veldig effektiv egentlig. Nå skal jeg ha litt hjemmekontor. Må lage opp noen blogginnlegg. Siden jeg skal jobbe en del denne uken. Skal jobbe både onsdag og lørdag. Og torsdag skal jeg på to castinger. Så da gjelder det å ha noen innlegg i bakhånden. Bildet er forresten redigert HER, hvis noen skulle lure. 

 

♥ Hva skal du i dag?

 

Love Stina <3

9 kommentarer

Siste innlegg