Mine favorittblogger

Jeg leser veldig mange blogger. De fleste norske, men også noen svenske. I Sverige er bloggmarkedet enda større. Og de har utrolig mange flotte bloggere! Jeg syns bloggerne i Sverige blogger veldig annerledes enn de norske. I Sverige er det mange av bloggerne som legger ut korte innlegg, men veldig ofte. Sånn type 5-6 innlegg hver dag. Med ett bilde og litt tekst. Mens i Norge er det veldig sånn at man legger ut 2-3 innlegg hver dag. Og heller litt lengre innlegg. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg foretrekker. Men jeg liker begge veldig godt!

Under kan du se en oversikt over de norske og svenske bloggene jeg leser hver dag. Følger alle på bloglovin, syns det er så genialt! Da slipper man å sjekke etter om noen av bloggerne har skrevet et innlegg. Da kan man bare få en notification. Følg gjerne meg på bloglovin HER, setter utrolig stor pris på de som følger meg ♥

Norske bloggere: Fotballfrue, TCMN, Sophieelise, Carolinemaria og Nettenestea.

Svenske bloggereKenzaAngelicablickImfancy og Isabelles

Love Stina <3

18 kommentarer

Siste innlegg