Lunchdate

Hadde en lunchdate med Isabella i dag. Siden vi jobber en del er det viktig å utnytte de gangene begge har fri, samtidig. Så i dag rakk vi en kjapp lunchdate før Isabella startet på jobb. Var nesten like fantastisk vær i dag, som i går. Så jeg storkoste med ute i solen. Selv om jeg gjerne skulle hatt på meg jakke. Frysen sa du? Jeg er så ille når det kommer til det å fryse at jeg måtte gå med tykk jakke når jeg var i syden. Hehe! Men uansett, back to lunchdate. Vi stakk på Glass for å spise lunsj. Hadde helt mucnh på burger, så rullet nesten ut derfra. Porsjonen var “litt” for stor for meg. Men det var så godt at jeg måtte ha hele! 

Etterhvert kom Lisa (tvillingen til Isabella) til Drammen en tur. Vi gikk litt rundt i finværet og koste oss! Fikk også kjøpt meg en herlig ny veske i dag. Ble helt forelsket i den! Fant også ut at den ene clutchen min matcher perfekt til vesken, så da kan jeg ha med meg ipad’en min også. Wii! Viser dere bilder senere i kveld.  

Mmmm, BBQ burger <3 

 

♥ Har du også kost deg ute i solen i dag?

 

Love Stina <3

11 kommentarer

Siste innlegg