Dagen derpå..

I går var jeg ute på byen i Oslo med Linda og flere venner. Vi dro på Escape. Jeg tror det var det eneste stedet med 18 årsgrense som var åpent i går. Så det ble temmelig fullt der inne etterhvert. Jeg danset og hadde det kjempegøy! Det eneste minuset var musikken på Escape. De spilte nesten bare lounge musikk. Ikke noe ordentlig take-off musikk. Så det var litt dumt. Møtte igjen Cecilia, Jørgen og flere venner. Ble også kjent med noen utrolig koselige venninder av typen til Linda. 

Når vi dro fra Escape dro vi innom Bislett kebab, må jo ha fyllebaben! Spiste rullekebab, som jeg ikke har spist siden jeg gikk i 10.klasse. Så det var litt spesielt. Men utrolig godt! Kom hjem klokken kvart på 5 på morgenen i dag. Så stupte ganske fort i seng. Nå er jeg up and ready igjen. Så nå skal jeg svare på en del kommentarer og mailer. Har også lyst til å ta meg en joggetur ute i det fine været i dag også.


Meg og Linda

 

♥ Var du ute å festet i går?

 

Love Stina <3

9 kommentarer

Siste innlegg