Finally home

I kveld har jeg vært på jobb. Jobbet fra 17-22:30. Var ikke så lang vakt, men blir penger av det! Så da er det toppers. Var ganske stille i kveld. Men det er det alltid på mandagskvelder. Var noen av dere som gjerne ville se hvordan uniformen min så ut. Så tok et kjapt bilde i stad. For de som skulle lure så jobber jeg som servitør på Glass i Drammen.

♥ Har du en jobb?

Love Stina <3

 

PS: Tusen takk for så mye respons på det forrige innlegget mitt om selvtillit. Fantastisk å se at jeg får hjulpet dere ♥

6 kommentarer
    1. Jeg har jobb ja 🙂 Jobber i en italiensk skobutikk, fineste skobutikken i hele Stavanger spør du meg 😉
      Fin du var i uniform !
      Caroline

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg