2 år som blogger!

I dag er det akkurat 2 år siden jeg startet å blogge. Jeg blogget først på stinamariebakken.blogg.no. Men i juli byttet jeg over til stina.blogg.no. Det er helt sykt å tenke på at jeg har blogget i 2 år allerede. Utrolig gøy å se hvor mye jeg har forandret meg på de 2 årene. Både i utseendet mitt, men også personligheten. Må også si at bloggingen min har forbedret seg mye siden jeg begynte for 2 år siden. Er nesten litt flaut å se tilbake på hvor dårlig jeg var til å ta bilder og skrive for 2 år siden.

Den dag i dag kan jeg si at jeg er utrolig glad for at jeg startet å blogge. Jeg har opplevd så mye gjennom bloggen, og møtt noen utrolige mennesker. For å ikke nevne alle de gangene jeg har blitt gjenkjent på gaten av lesere, like gøy hver gang! Bloggen har gjort meg veldig sterk  som person. Det er den som har holdt meg oppe i stunder jeg ikke har følt meg så bra. Jeg kommer absolutt til å fortsette med bloggen. Men hvordan jeg gjør det fremover er fortsatt uvisst. Alt jeg kan si er at denne jenten her kommer du til å se mer til!

Det er litt dårlig kvalitet på noen av bildene. Men hadde bare et sykt dårlig kompaktkamera den gangen!

Er så rart å se meg selv med brunt hår igjen. Kan ikke si at jeg savner det ett sekund! Men brunfargen derimot.. Den savner jeg! 

 

♥ Når begynte du å lese bloggen min?

 

Love Stina <3

22 kommentarer

Siste innlegg