Dagens innkjøp

Etter at jeg var ferdig på jobb stakk jeg innom kjøpesenteret i Drammen. Jeg fikk ikke tak i noen gensere da jeg var i Oslo sist uke, så da måtte jeg kjøpe noen nå. Til min store lykke fant jeg endelig en bluse som jeg har sett lenge etter. Hver gang jeg har sett etter en slik bluse har de alltid vært utsolgt i min strl eller så har de ikke vært slik som jeg vil ha de. Fikk også tak i en svart blazer, som er mer til hverdags. Har en annen svart blazer fra før, men syns den blir litt for stiv og pyntet til hverdags. 

Må bare si at jeg er fullt klar over at bloggingen min ikke har vært helt allverden i det siste. Etter at jeg begynte å jobbe (rundt 10 mars) har mye av energien min gått til det, og dagene mine også. Når jeg har hatt tidligvakt har jeg ikke kommet hjem før 18-19 tiden. Og da har tiden vært litt knapp på å lage videoblogger, gode antrekksbilder, råd og tips og alt det andre jeg gjerne vil blogge om. Men skal skjerpe meg fremover, bloggen er tross alt utrolig viktig for meg. Og jeg vil absolutt ikke skuffe dere søte leserne mine ♥

Genserene og blazeren er fra H&M, blusen er fra Vero Moda

 

 

♥ Hva syns du om innkjøpene?

 

Love Stina <3

36 kommentarer

Siste innlegg