Hva jeg har gjort i helgen!

Siden hele blogg.no ble hacket i går, uteble bloggingen. Prøvde å logge meg på flere ganger, til intet hell. I helgen har jeg malt rommet mitt. Er enda ikke ferdig, for det er litt av en jobb! Først måtte jeg stable alle møblene midt i rommet, vasket veggene, sparklet alle småhull som var i veggen, vasket over igjen, maskerte alt som skulle maskeres, også begynte jeg å male. Nå har jeg malt ett strøk i hele rommet, pluss ett til der det gråe var. Så da har jeg forhåpentligvis kun ett strøk igjen på rommet. 

Skal prøve å få redigert videoen med svarene fra spørsmålsrunden etterpå. Men må se hvor langt jeg kommer med malingen! Hehe, legg merke til Kiwi genseren. Måtte bruke en genser som jeg aldri bruker, som malingsgenser, så da ble det genseren fra jeg jobbet på Kiwi. 

♥ Hva har du gjort i helgen?

 

Love Stina <3

13 kommentarer

Siste innlegg