Dagens antrekk

Hei småpuser! I dag har jeg hatt en ganske slitsom dag på jobb. Hodet mitt har ikke hengt med i det hele tatt. Men sånn går det når det er litt for mye å tenke på, på en gang. Men det er noe som er kjempe positivt. Og det er at jeg skal male rommet mitt. Det har tidligere vært grått og trehvitt (er det, det som det heter?). Men føler at det blir så innestengt og rotete. Så nå skal jeg male det helt hvitt. Wii! Gleder meg! 

Man kan trygt si at jeg er veldig minimalistisk av meg. Så jeg skal kaste ut pulten min også (den har feil farge! haha), mens jeg først er i gang.. Så i kveld skal jeg sitte å tegne hvordan møblene skal stå på rommet. Skal vaske i morgen. Og begynne å male på lørdag. Kjenner jeg gleder meg enda litt mer. Nå som jeg får delt det med dere! Og selvfølgelig skal jeg legge ut bilder mens jeg holder på! Hvis du vil se hvordan rommet mitt ser ut nå kan du trykke HER. Har gjort noen endringer på rommet, men da ser du i alle fall hvordan malingen er. 


Skjorte og bukse – Vero Moda // Sko – Din Sko // Veske – H&M // Kjede – Bik Bok // Klokke – Daniel Wellington // Trenchcoat – VIC

 

Love Stina <3

23 kommentarer

Siste innlegg