Leserspørsmål: Hvem tar bilder av deg?

Nesten hver dag får jeg spørsmål om hvem som tar bilde av meg, til antrekksbildene mine og lignende. Svaret er at jeg gjør det selv. Jeg bruker ett stativ og selvutløser fjernkontroll. Man ser det på bildene at jeg holder en kontroll i hånden. Det er selvutløseren. Utrolig smart løsning egentlig! Siden jeg er såpass perfeksjonist at jeg ikke vil spørre noen andre om å ta antrekksbilder for meg, hver dag, gjør jeg det selv. 

På bildene under kan du legge merke til at jeg holder fjernkotrollen.

 Slik ser fjernkontrollen ut. Den jeg har er fra Sony. Siden jeg har Sony a330 kamera. Min er kjøpt på en Sony butikk langs Karl Johan i Oslo. Prisen ligger rundt 400,-

Dette er stativet jeg bruker. Det er enkelt å lett. Det kan klappes sammen så man kan ha det med i en middels stor veske. Mitt stativ er kjøpt på Siba til 250,- ca. Det første jeg kjøpte (som var helt likt) ble ødelagt. Men siden jeg var så fornøyd med selve stativet kjøpte et helt likt ett. 


 

Love Stina <3 

26 kommentarer

Siste innlegg