Hva vil dere lese om?

Fikk en kommentar tidligere i dag av en leser. 

“Før elsket jeg bloggen din, og kommenterte hvert eneste innlegg. Nå har den blitt så kjedelig! Eneste du legger ut er “dagens antrekk” og “dagens antrekk, detaljer”. Kan du ikke videoblogge litt, ha vanlige hverdagsinnlegg eller finne på noe kult i stede for å bare legge ut outfits? :-)”

Så begynte jeg å tenke litt. Hva vil dere egentlig lese mest om på bloggen min? Antrekk, sminkevideoer, hverdagsvideoer, sminketips, trening, modelljobber, hverdagsinnlegg eller noe annet? Det hjelper meg utrolig mye hvis dere sier hva dere liker å lese på bloggen min. Så skal jeg blogge mer om det dere vil se. 

Love Stina <3

36 kommentarer
    1. hva du bedriver dagene med, mere videoblogger, og kanskje noen matlagings tips? det ahdde vært morro 🙂

    2. Jeg elsker “dagens outfit” osv som du blogger om, så bare fortsett med det(ikke at jeg trodde du kom til å slutte med det) Men skulle gjerne lest mer om sminketips, trening å sminkevideoer eller bare vidoer er gøy ;P

    3. Savner litt mer personlige innlegg av deg jeg egentlig. Tipper du har mye annet å komme med enn bare sminke,klær,hår og trening også ! Vet at du bevisst ikke er så personlig på bloggen, men hvorfor det egentlig ? Har du dårlig erfaringer med det eller rett og slett bare bestemt deg for at det er sminke,klær,hår og trening det skal handle om på bloggen din ? Likte godt innlegget ditt der du hadde bilder av deg og din beste venn. Selv om det bare var en haug med bilder så sa det litt mer om deg på en måte. Innlegget ga inntrykk av at dere har vært venner lenge og har sikkert opplevd mye sammen 🙂 Men uansett, du har en kjempe fin blogg altså !
      -CaroLine

    4. Jeg er veldig glad i de små tipsene du av og til kommer med, enten det gjelder kosthold, skjønnhet eller noe annet. Hadde ikke skadet med flere av de! Ellers liker jeg fremdeles bloggen din veldig godt, jeg da. 🙂

    5. Så utrolig bra at du tar opp saken! :- ) Jeg ELSKER tipsene dine for skjønnhet, hår osv! Ellers er det sminkevideoer, vanlige videoblogger, hverdagsinnlegg, trening, modelljobben din osv! Jeg mente IKKE at du skulle slutte med outfits, det må du for all del ikke gjøre! Men legge inn noen andre innlegg innimellom! Klem <3

    6. Jeg vil at du skal Laga et innlegg om det du har lyst og du kan jo ta å ha noen konkurranser av og til, Du kan altså ha spørsmåls runde, må gjøre video. 🙂
      Det er ganske kjekt å se på, og Spørsmåls runde, da får vi vite mer om deg ! 🙂
      Lykke til med å blogge videre, håper du finner ut hva du skal gjøre på bloggen! 🙂

    7. Jeg elsker videoer som f.eks: sminkevideoer eller sjønnhets tips eller noe Hår videoer ( med kule frisyrer) Også liker jeg Sminke tips eller tips om alt! egentlig

    8. Sminketips, å at du viser noen bra produkter du bruker, men som ikke er så dyre produkter. ( PÅ VIDEO ) 🙂

    9. Jeg syns ikke du har en kjedelig blogg, liker bloggen din veldig godt 🙂 Men det kunne vært gøy og se f.eks en videosnutt fra dagen din, hvor du har filmet litt hva du har gjort. Treningstips hvis du har noen, og kanskje hvis du hadde skrevet litt om produkter du føler funker bra for uren hud. Sminkevideoer osv 😀

    10. jeg liker skjønnhetstipsene! gjerne fler av de:) hadde også likt sminkevideoer, hverdag, fest osv 🙂

    11. Kanskje en blogg om modellkarrieren, og hvordan en vanlig arbeidsdag er for deg eller noe?? Hadde vært veldig gøy å høre om det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg