Nye innkjøp!

I går var jeg innom senteret en kjapp tur etter jobb. Fikk tak i noen ting som jeg har trengt lenge. Som heat protector til håret mitt. Stakkars håret mitt har ikke blitt beskyttet når jeg har varmebehandlet det. Men nå skal jeg bli flink jente å bruke den hver gang. Fikk også tak i en primer. Prøvde den på morgenen i dag. Den var ganske bra faktisk. Foundationen satt mye bedre når jeg brukte primer først. Selv om det står at den er for rynker, passet den godt til kviser. 

Er så utrolig fantastisk vær ute i dag! Så tok likesågodt bildene utenfor. Syns alle bilder blir mye finere ute, enn inne.


Nytt kjede fra Bik Bok 


Primer fra Maybelline, kjøpt hos H&M


Ny olavest fra H&M


Heat protect fra Syoss, kjøpt hos H&M

 

 

♥ Hva syns du om innkjøpene?

 

Love Stina <3

37 kommentarer

Siste innlegg