5 Vår trender jeg elsker!

Jeg kjenner at det kribler i magen min bare ved følelsen at våren kommer snart. Solen kommer tilbake. Man kan ta bilder ute. Man kan legge vekk den store vinterjakken, vottene og lua. Har blitt helt forelsket i mange av vår trendene. Her er 5 av mine favoritter. 


Fjærpynt. 

Bruk fjær i ørene, håret eller som kjede. Få indianerfølelsen! 


Highwaist shorts

Vårens shortser er preget av nagler, amerikanske flagg og farger. Med ett slitt utseende. Enten om du velger en highwaist shorts eller en vanlig er dette en sikker måte å være trendy på i vår.


Pastel

De duse herlige fargene skal føre oss inn mot sommeren. Personig elsker jeg pastell fordi alt blir så søtt, så prinsesse-aktig. 

Mønstrete bukser
Denne trenden er mer for den modige. Som liker å skille seg ut. Her er alle farger og mønstre lov. More is more!

Paljetter
Denne trenden har vært inn siden i høst, men den kommer ordentlig inn denne våren. Om du velger å bruke paljetter på tightsen, toppen, kjolen, vesken, sminken, negllakken eller skjørtet er helt opp til deg! Gull og sølv er de mest populære paljettfargene, men andre farger er også lov!

 

♥ Hvilke av trendene liker du best?

 

Love Stina <3

48 kommentarer

Siste innlegg