BURSDAGSFEIRING!

I går hadde jeg en helt fantastisk kveld med de beste jentene som finnes! Vi dro først på TGI friday’s og spiste god mat. Jeg spiste Jack Daniels burger. Som var helt sinnsyk god! Og til dessert ble det verdens største Sundae. Rullet nesten ut av restauranten når jeg var ferdig! Siden jeg feiret bursdagen min i går, var jentene så søte å sang “Gratulerer med dagen” for meg. 


Jeanette, meg og Isabella


Lisa Marie og Nora


Jack Daniel’s burger <3


Jeanette og meg


Isabella, Lisa Marie og Nora


Stor eller hva?

 

Etter at vi hadde spist og veldig mette på Friday’s gikk vi bort til båten til Nora, og vorcet der. Så dro vi på Escape og danset og drakk til langt på natt. Møtte igjen mange som jeg ikke har sett på altfor lenge, så det var utrolig koselig! Alltid gøy å møte kjentfolk på byen!

 

♥ Hva gjorde du i går?

 

Love Stina <3

 

PS: Beklager for litt dårlig kvalitet på bildene. Klarte å glemme kameraet mitt hjemme, så måtte bruke mobilen. Men bedre enn ingenting ♥

13 kommentarer

Siste innlegg