PHOTOSHOOT

Hellu sweethearts! I dag føler jeg at jeg har fått gjort utrolig mye! Jeg begynte dagen med å lage opp en del blogginnlegg. Synes det er så kjekt å ha noen innlegg liggende til stunder jeg ikke vil blogge, eller har dårlig tid. Vil liksom legge ut minst 2 innlegg hver eneste dag. Og da er det kjekt å ha noe liggende. 

Litt senere på dagen leste jeg på historie, siden jeg skal ta privatist eksamen. Så må lese alt på egenhånd! Da klokken nesten var 16 dro jeg og Lisa på Renessanse og trente. Siden jeg er så ekstremt støl etter i går, trente jeg kun kondis og styrke på bena. Har tenkt til å sette opp en ordentlig treningsplan når jeg har kommet litt mer inn i treningen. Det gjør det nok mye bedre og lettere. På kvelden har jeg bare vært med Isabella og slappet av.

Men tilbake til overskriften! Jeg har fått ett bilde til fra photoshooten jeg var på, på lørdag. Jeg likte versjonen med grønn bakgrunn best, hvilken liker du best?


Modell – Stina Bakken // Fotograf – Severin Sadjina

 

♥ Hva syns du om bildet?

 

Love Stina <3

45 kommentarer

Siste innlegg