PHOTOSHOOT

I dag har det blitt veldig lite blogging. Grunnen til det, jeg ble spurt på morgenen i dag av Remi Salievski om jeg ville være med på shoot med han. Og jeg sier aldri nei til å jobbe med han. Så da bar det avgårde til Oslo i dag, for å ta litt bilder. Heldigvis tok vi bare bilder inne i dag, så jeg slapp å stå ute å fryse ihjel. 

Så nå ligger jeg under dynen og koser meg med litt frukt og grønnsaker, og vann. Haha, føler jeg er blitt sånn sunnhetsfreak! Men er jo ikke feil det da. Bedre det enn å spise for mye søtsaker.

Sånn var sminken på shooten i dag. Skal legge ut bilder ettersom jeg får de. Gleder meg!

♥ Hva har du gjort i dag?

 

Love Stina <3

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(18446226)a(2003611)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
32 kommentarer

Siste innlegg