DAGENS TRENING

Hello sweethearts! I dag måtte jeg starte dagen min mye tidligere enn hva jeg er vandt til. Det var fordi jeg måtte til tannlegen for å fikse fortannen min. I mai klarte jeg å slå av et skal nederst på fortannen min. Alkohol burde ikke vært på glassflasker! Haha. Men i dag fikk jeg satt på litt på tannen sånn at nå er den helt perfekt! 

 

Etter at jeg hadde vært hos tannlegen dro jeg rett på trening. Jeg må bli flinkere til å trene oftere. Tror jeg skal trene sånn 2-3 ganger i uken fremover. Men heller litt kortere økter. Før har det bare vært 1,5 time 1 gang i uken. Det blir veldig feil! Skal være ordentlig stram når sommeren kommer. I dag trente jeg på mølla i en halvtime. Forbrente 208 kcal, wii! Etter jeg hadde vært på mølla trente jeg litt styrke på bena, og tøyde ut etterpå. Prøver å komme ned i spagaten. Bare en halv meter igjen! 

 

♥ Hvor ofte trener du?

 

Love Stina <3

33 kommentarer

Siste innlegg