JEG ER HELDIG

Jeg er heldig fordi jeg er frisk. Jeg er heldig fordi jeg bor i et land der det er fred. Jeg er heldig som har to foreldrene som er glade i meg. Som alltid er der for meg. Jeg er heldig fordi jeg har en god familie. Jeg er heldig fordi jeg har gode venner. Venner som er der for meg. Like mye om som jeg er der for de.

Jeg er heldig fordi jeg er et fritt menneske. Jeg er heldig fordi jeg kan gjøre hva jeg vil her i livet. Jeg er heldig for fordi jeg er gammel nok til å gjøre mine egne valg. 

Jeg er heldig fordi jeg er tilfreds med meg selv. Jeg er heldig fordi jeg har god selvtillit, og ikke trenger å være usikker på meg selv. Jeg er heldig fordi jeg vet hva jeg kan. 

Jeg er heldig fordi jeg er et menneske.

 

♥ Hva gjør deg heldig her i livet?

 

Love Stina <3

20 kommentarer

Siste innlegg