FAVORITT IPHONE APPS!

Jeg har hatt iphone i snart 2 år, og er helt forelsket i iphone! Det er helt endeløst med app’s som du kan velge mellom. Man blir litt oppslukt noen ganger. Men siden jeg har brukt iphone så lenge, har jeg funnet meg noen favoritt app’s. Jeg har iphone 4 nå, så vet ikke om alle fungerer like bra på eldre iphoner. Men jeg regner med det. 

Blogg.no – Dette er vel den app’en jeg bruker mest. Her kan man godkjenne kommentarer og lage nye blogginnlegg. Bruker den mye når jeg er på farten. Det som jeg syns er et stort minus er at man ikke kan velge størrelsen på bildene man laster opp. 

Facebook – Sier seg vel selv? 

Trafikanten – Denne app’en er veldig smart! Den viser deg når og hvor den nærmeste buss eller tog går. Brukte den app’en her mye da jeg bodde i Oslo. Da kunne jeg se akkurat hvor mange minutter det var til bussen min gikk. Men synes ikke den fungerer like bra i Buskerud.

bSafe – Dette er en app som absolutt alle burde ha. Enten de er jenter eller gutter. Etter alle voldtektene som skjedde i Oslo ble denne app’en veldig populær. La oss si at man går hjem fra byen på kvelden, gjerne alene. Så blir man overfalt eller noe lignende. Hvis man da går med denne app’en åpen og rekker å trykke på skjermen. Sender den en melding til alle nr du har lagt til på app’en. På meldingen står det at du er i fare og den viser og hvor du er. 

Nike+ GPS – Denne app’en gjør det mulig å regne ut hvor mye løper (ute eller på tredemølle), hvor mange kalorier du brenner, fart og tiden du bruker. Hvis du bruker den ute viser den deg også kart på hvor du har løpt. Den sier også ifra ved hver kilometer du løper. 

BeFunkyFx – I denne app’en kan du redigere bildene dine. Jeg elsker denne app’en! Du kan croppe, legge til effekter, rammer, endre lyset og mye mer.

Shazam – La oss si at du hører en sykt bra sang på radioen, som du bare må vite hva heter. Da kan du bare åpne denne app’en. Da finner den ut hva sangen heter, og hva artisten heter. Genialt eller hva?

TV Guiden – På denne app’en kan du se hva slags program som går på TV akkurat nå, og flere dager fremover. Du kan legge til en varsling, sånn at den sier ifra når de programmene du vil se på, begynner. Man kan også se alle filmer som går, og legge til varsling på de. Tror jeg dessverre blir litt mer TV-slave nå..

 

 

♥ Hva er dine favoritt app’s?

 

Love Stina <3

 

17 kommentarer

Siste innlegg