OFTE STILTE SPØRSMÅL

Dere har blitt så utrolig flinke til å kommentere i det siste, er så glad for det ♥ Men siden mange av dere har spurt om de samme tingene tenkte jeg at jeg kunne lage ett innlegg med alle spørsmålene deres og svare på de her. Siden det er sikkert flere av dere som lurer på de tingene her.


1. Hvordan har du fått til sånn design som du har?

– Jeg bruker et gratis design fra Katrine Aastorp. Men jeg har endret farger, knapper og header, pluss litt til. Hvis du trenger hjelp meg HTML koder kan du enten søke deg frem på Google. Eller så kan du gå inn på DENNE bloggen. Den bruker jeg 98% av tiden, når jeg trenger HTML koder. 

 

2. Er du modell?

– Ja. Jeg jobber for Starlet by Ravensborg Management. Du kan besøke hjemmesiden dems HER.

 

3. Hvordan får du lagt inn videoer fra youtube på bloggen?

– Når du er inn på videoen du skal bruke på youtube, trykker du under videoen, der det står “del”. Så trykker du på “innbygg”, og trykker på der det står “bruk gammel innbyggingskode”. Deretter skriver du der det står “Bredde” antall px du vil bruke. En vanlig blogg er på 600/700 px. Så kopierer du den teksten som er merket, og limer det inn der du kan lime inn koder på bloggen. På innlegg. Da dukker videoen opp når du trykker på utkast eller publiser. 

 

4. Når du brukte micro rings, hvor kjøpte du de fra?

– Jeg kjøpte de over Ebay. Husker ikke hvilken selger. Men det er bare å søke der. Da finner man lange, korte og alle farger og lengder, og de fleste er veldig billige. 

 

5. Hvor er den toppen/jakken/buksen fra?

– Når jeg legger ut dagens outfit skriver jeg ALLTID hvor tingene er fra, under det siste bildet på bloggen. Kan begynne å skrive hvor klærne er fra i vanlige innlegg også, hvis dere ønsker det. 

 

6. Kan du vise noen frisyrer på videoblogg?

– Siden jeg har så kort hår nå er den eneste frisyren jeg bruker rett hår, som henger rett ned. Har prøvd å eksperimentere litt med den sveisen jeg har nå, til inget hell. Så det blir dessverrre ikke noen hårfrisyre videoer før håret mitt er lengre.

 

7. Hvilket program redigerer du bildene dine i?

– Jeg bruker med picnik.com. Det er gratis og du trenger ikke laste det ned. Det er noen av effektene der inne som du må ha premium konto for å bruke. Det koster 30 kr i måneden eller noe, husker ikke helt, men har det selv. 

 

8. Hvilket program redigerer du videobloggene dine i?

– Windows movie maker

 

 

♥ Noe annet du lurte på som ikke stod her?

 

Love Stina <3

13 kommentarer

Siste innlegg