GODTERI STOPP

Nå har jeg bestemt meg for å ta en godteri stopp. Men god inspirasjon fra min bestevenninde Isabella, som har klart seg over 3 uker uten noe som helst godteri. Vil jeg prøve å klare det samme selv, hvis ikke lenger. Har en veldig stor svakhet for godteri dessverre, og det går veldig utover huden min. Får veldig dårlig hud av all godteriet. Who would have guessed? 

Mye av grunnen til at jeg sier helt stopp, og ikke bare kutter litt ned. Er på grunn av at noe jeg så på et legeprogram på TV. Når man spiser godteri utløser det endorfiner i hjernen, samme som skjer når man trener og har sex. Og da kan man veldig lett bli avhengig av godteriet. Noe som skjer veldig fort med meg, og da klarer jeg ikke å kutte ned, dessverre =(

 

♥ Spiser du mye godteri?

 

Love Stina <3

9 kommentarer

Siste innlegg