HVA HAR JEG GJORT I LIVET?

En ting som jeg syns er morsomt, er det å sitte ned og tenke over alt du har gjort i livet. Skrive en liten liste over alle de tingene du har gjort, som gjør deg til den du er i dag. Både morsomme og stolte øyeblikk her i livet. Og flaue øyeblikk jeg ikke er like stolt av.. 

Her er min liste:

– Jeg har vært med i hotel cæsar

– Jeg har drukket hjemmebrent

– Jeg har vært med i en modellkonkurranse som het “The Norwegian Beauty”

– Jeg har spist chicken nuggets på Mc Donalds klokken 03:30 på morgenen 

– Jeg har kommet til kvartfinalen i frøken Norge

– Jeg har både snust og røyket fast, men heldigvis sluttet. 

– Jeg har jobbet som telefonselger

– Jeg har vært med på god kveld norge fordi jeg var på photoshoot med en fra Big Brother

–  Jeg har bodd i bærum

– Jeg har vunnet buskerud mesterskap for kokker på 2 VGS og fått 3 plass på fylkesmesteskapet. 

– Jeg har danset på en strippestang på en bar i Rhodos (jeg strippet heldigvis ikke)

– Jeg har konfirmert meg borgerlig

– Jeg har gått catwalk forran 15’000 mennesker i Oslo

– Jeg har konkurrert med faren til min forrige bestevenninde om hvem som var flinkest i spillet; bubble shooter. Etter det jeg husker, vant jeg

– Jeg har både iphone og ipad, men nekter å gå over til mac

– Jeg har gått ut av kokk og servitør som den eneste jenta i mitt kull, som fikk 5 i gym

– Jeg har vært black metal satanist. Thank god det er over!

– Jeg har vært på klassisk intimkonsert på Aker Brygge

 – Jeg har spilt elgitar. Fikk det til jul av foreldrene mine. Ville gjøre karriere av det. Spilte 5 ganger på den før jeg solgte den videre. Great achievement!

 

 

♥ Hva har du gjort i livet?

 

Love Stina <3

8 kommentarer

Siste innlegg