PIGEN MED BESTEVENN

I dag har jeg hatt en helt fantastisk dag! Først dro jeg til frisøren og endelig fikk en frisyre jeg elsket. Etter det dro jeg til Drammen med Isabella (bestevenninden min). Vi gikk rundt og shoppet litt først. Fant en utrolig kul topp og kjole som jeg kjøpte. Kan vise dere det i morgen. Etter litt shopping gikk vi på en cafè som heter Pigen. Og gjett hvem som ikke klarte å motstå å kjøpe sjokoladefondant? Det var meg det! Men jesus. Den er helt himmelsk god! Kan ikke beskrives, den må prøves! 


Looking tasty, or what?


Isabella <3

 

♥ Hvordan har din dag vært?

 

Love Stina <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg