NY TRENINGSPLAN!

I helgen har jeg vært på modellkurs med byrået jeg er i. Der lærte jeg mye om hvordan jeg skal trene for å få riktig kropp. Så nå har jeg satt opp en ny treningsplan jeg skal følge. Jeg skal prøve alt jeg kan å følge den til punkt og prikke. Men lover ingenting. Hehe! 


Trykk HER for å komme til bellydance videoene // Trykk HER for å komme til pilates videoene

Treningsplanen min har jeg satt opp sånn at jeg skal bli trent, men ikke bygge muskler. På både bellydance og pilates får jeg styrke i hele kroppen (spesielt magen). Catwalk har jeg satt inn som trening siden det er viktig å ha en utrolig bra gange som modell. Men det er også smart for dere som ikke er modeller også. Siden det å gå pent på høye hæler ikke er en medfødt evne, dessverre! Hehe. Cardio har jeg satt inn siden jeg må ha en trening i uken som jeg kan trene kondisjonen min.

 

♥ Trener du?

 

Love Stina <3

4 kommentarer
    1. Jeg elsker bellydance. Trente det en del i fjord. Shaka som bare det, men har bare blitt mindre og mindre for tiden som går, men har tenkt på å begynne igjen. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg