UTE MED NORA!

Etter jeg var ferdig på oppdrag i dag hadde en liten lunsjdate med Nora, hehe. Vi gikk innom Egon på Karl Johan og spiste litt. Jeg har fått helt dilla på pizza buffeten dems! Føler jeg har blitt et junkfood vrak i det siste. Merkelig. Uansett. Vi koste oss og snakket om alt mellom himmel og jord. Og kom fram til blant annet at vi var nødt til å kjøpe oss voldtektsalarmer og forsvarsspray. 

Jeg kjenner jeg er redd når jeg går i Oslo på kvelden, etter alt det grusomme som har skjedd de siste helgene. Håper alle tar vare på hverandre når de er ute på kveldene nå ♥



Wow, der må jeg si at jeg så brun ut! 

 

Er du redd for å gå ute i Oslo nå for tiden?

 

Love Stina <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg