Ryddedame

Jeg har alltid vært en rotekopp på hjemmebane. Barnerommet mitt var alltid totalt rotete. Jeg kunne rydde det helt pent, og etter to dager var det totalt rotete igjen. Skulle tro at det gikk små rote alver på rommet mitt. Men nei, det var bare meg. Nå som jeg har flyttet for meg selv har jeg lyst til å ha det ryddig, rent og pent hele tiden. Men det er vanskelig har jeg merket. Tror rotealvene har fulgt etter meg. Hehe. 

I går var jeg å tok noen gatemote bilder, så det kommer et gatemote outfit i kveld. Må skjerpe meg på det føler jeg. Har vært utrolig dårlig på det i det siste. Men er så vanskelig å finne godt kledde folk når man må være kresen. Noen som har tips til hvor jeg kan lete? Oslo sentrum altså. 

 

♥ Er du rotete eller ryddig?

 

Stina <3

2 kommentarer

Siste innlegg