Stolt tante!

Etter jeg var ferdig på jobb i dag dro jeg til Mjøndalen for å besøke søsteren min. Det var faktisk over en måned siden sist jeg så henne og moren min. Så trengte å besøke de nå, følte jeg ♥ Det var utrolig koselig å bare være med de igjen. Kjenner jeg savner de noen ganger. Men hvem sa det ville bli lett å slippe alt og dra fra alt, og flytte for seg selv alene i Oslo i en alder av 18? 

Som mange av dere vet har jeg angst for barn og babyer. Dyp angst. Eller, kanskje ikke angst. Men jeg takler de virkelig ikke. De skriker, gråter, gulper og gjør andre ekle og irriterende ting. Så når søsteren min fikk barn i begynnelsen av sommeren ble det veldig rart for meg. Jeg ble tante. Rart. Følte meg gammel. Men klarer faktisk å holde babyen til søsteren min. Hun skriker faktisk ikke. Hun bare ligger der og er søt. Da er det greit. Helt til hun gulper eller noe, da er det rett over til moren hennes igjen. Haha, skal ikke akkurat ha meg barn med det første. 


Det snåle uttrykket hennes da! Hehe. 

 

♥ Hva syns du om barn?

 

Stina <3

 

 

4 kommentarer
    1. små unger er søte men har jo selfølgelig negative sider som du sier;)
      men en vakker dag når alt er på plass så vil jeg jo selvfølgelig oppleve den gleden;)
      er selv Onkel til ei lita tulle og det er fantastisk å se henne bli større;)
      hehe bare vent en dag blir du plutselig klar og da forandre du mening;)
      mjøndalen ja hehe! der bor jeg og;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg