Streetstyle releaseparty

På torsdag var jeg på releasepartyet til bloggmagasinet Streetsyle. Jeg dro dit med Thea, Cecilia og en venninde av Thea. Festen ble avholdt på Fugazzi (var det riktig skrevet?). Jeg drakk og koste meg. Jeg ble også kjent med noen veldig hyggelige gutter. Jeg møtte også Lea Reiff, Tommylife, Nora Alba og flere andre bloggere. Jeg fikk også med en stor goodiebag med mye produkter (kan vise det i neste innleg). Her er noen bilder fra kvelden.


Meg, Thea


Meg, Mira og Thea


Tommylife, meg, Per Ivar (en av guttene vi ble kjent med), Thea             Bildene er lånt fra Thea sin blogg

 

 

Etter at vi hadde vært på Fugazzi en stund dro vi videre. Siden det var en torsdag og jeg og Thea er under 20 måtte vi dra på et sted med 18 års grense. Så det falt på Trompeten Karaokebar. Jeg har faktisk blitt advart om å ikke dra dit. Har hørt myer fælt om det stedet. Men likevel dro jeg. For å si det mildt; det var det sykeste jeg har opplevd. Det var transer som stod å vrikket og vrengte seg med minikjoler på dansegulvet. Turbolesber som stod å hoppet opp og ned og trodde det var dansing. Samt en raring som virkelig ikke kunne synge, som sang karaoke sånn 10 ganger. Jeg ble helt satt ut der jeg var. Herre for noen mennesker. Ble helt skremt jeg. 

Altså, jeg har absolutt ingenting imot transvesitter, homofile eller noe. Men det ble litt vel i det meste laget for min smak. Uff uff. 

 

♥ Har du vært på trompeten før?

 

Stina <3

4 kommentarer
    1. hahaha trompeten ass 😀 slår aldri feil! Nå skal det sies at det er min sykeste kveld der også – det pleier ikke være sånn! hahahah, uff for et førsteinntrykk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg