Shopping dilla?

Jeg bare mååå ha ting, klær, sminke, smykker, alt. Fikk lønning for et par dager siden og har betalt husleien. Så nå må jeg ut å svi av litt penger. Har gått tom for yndlingsparfymen min også, Paco Rabanne; Lady Million så må kjøpe en ny. Elsker virkelig den Parfymen. Gutte versjonen av den (one million) er virkelig orgasmisk. Den er helt sykt god. Alle gutter: bruk den!!

Noe som også er rart er at jeg har mistet sulthetsfølelse. Jeg kjenner ikke at jeg blir sulten. Merkelig. Litt skummelt med tanke på at jeg har spist 2 rugsprø og 1 gulrot i dag, og jeg er ikke sulten. Kan hende det er fordi jeg har vært syk i en uke nå. Håper i alle fall det går over før jeg blir helt utsultet!

– Er du også syk nå som det er høst? Føler alle er det!

Stina <3

9 kommentarer

Siste innlegg