Svar på spørsmål fra spørsmålsrunde!

Hvorfor blogger du?
– Når jeg begynte å blogge var det fordi jeg ville ha et sted jeg kunne dele modellbildene mine på. Men etterhvert har det utviklet seg. Nå bruker jeg bloggen til å ta vare på minner, bilder og mye mer. Jeg syns det er utrolig gøy å blogge. Og jeg har blitt kjent med en del utrolige mennesker gjennom bloggen. Også er det utrolig koselig når så mange leser og kommenterer bloggen min.

Hvilken sminke bruker du?

– Kan lage et litt mer utfyllende innlegg om dette senere 

Lager du headere selv, eller er det noen andre som lager dem? Isåfall hvem?
– Jeg lager headeren min helt selv. Har laget header for en del andre også. 

Kan du lage header til meg?
– Det hender jeg lager headere til bloggere. Legg igjen en kommentar, så kan jeg se hva jeg får gjort. 

Hva inspirerer deg?
– Bloggere, modeller, mote. Alt egentlig! 

Har du noengang slitt med selvtilliten eller opplevd å ikke være fornøyd med ditt eget utseendet?
– Når jeg var mindre kanskje. Men ikke noe mer enn andre. Nå sliter jeg i alle fall ikke med selvtilliten min. Har det veldig bra med meg selv.

Hvor mange seriøse forhold har du hatt?
– Har hatt ett par som har vært sånn halvveis seriøse. Vil ikke gå mer inn på det enn det. 
 

Kan du legge ut bilder av leiligheten din?
–  Jeg har faktisk ikke blitt heeelt ferdig med leiligheten min enda. Men skal gjøre det så fort jeg kan.

Hvordan føltes det å flytte fra lille Hokksund til store Oslo?
– Utrolig deilig! Hatet å bo på landet og langt unna alt og alle! Så det er helt nydelig å bo i Oslo fremfor Hokksund. Her har jeg alt jeg trenger. Savner selvfølgelig alle vennene mine i Hokksund og rundt der. Men det går fortsatt ann å møte de.

 Hvordan ser du på ditt eget liv? Komfortabel med slik det er nå eller er det ting du skulle ønske var annerledes?
– Med tanke på at jeg er 18 år, bor for meg selv helt alene og har jobb på et av de bedre kokkestedene i Norge er jeg veldig fornøyd. Jeg får drive med det jeg vil både som kokk, modell og blogger og trives med det. 

Hvilke blogger leser du?
– Jeg leser tcmn, sophieelise, nettenestea, fotballfrue, ingrrrid, explode, carolinemaria og mange andre randoms (trykk på navnene for å komme inn på bloggene dems).

 Hva liker du best å lese om i en blogg?
– Outfits, jeg elsker outfits. Blir utrolig inspirert av det! Men da må det selvfølgelig være kvalitet på det. Ikke sånn i speilet, med webcam osv. Hater når jeg ser det. Uff. Uansett. Liker veldig godt å lese om hverdagen til bloggere, trening, kosthold, sminke, mote. Alt av jenteting!

 Har du / Har du hatt kjæledyr?
– Nå har jeg ingen kjæledyr og har heller ingen planer om å ha det, siden jeg jobber så mye. Jeg har hatt både hunder, katter, marsvin, kaniner og alt mulig før.  
 

 

♥ Fikk du vite noe du ikke visste fra før om meg?

 

Stina <3

5 kommentarer

Siste innlegg